Welkom!

Op mijn blog vind je mijn evolutie,
ervaringen, indrukken, leuke ideeën... op muzisch vlak.

Misschien is dit ook een inspiratiebron voor
jou om muzisch aan de slag te gaan.

Veel plezier!



woensdag 18 januari 2012

Techniek en muzo

Vandaag hadden we de laatste sessie van de module explorerende school. Deze sessie stond helemaal in het teken van techniek. Maar zoals ik ook al las in de artikels voor mijn IP, is techniek steeds ingebed in een ander leergebied, zoals wereldoriëntatie, taal, muzo.
De hele dag werkten we rond het thema carnaval. We maakten een hoed, een instrument en een praalwagen. Ik vond het leuk dat we met allerlei machines mochten experimenteren en dat we onze fantasie en creativiteit de vrije loop mochten laten om iets te creëren.




Muzische elementen
Beeldopvoeding: het creëren van de hoed, de praalwagen en het instrument.
Muziek: op het muziekinstrument moest je een melodietje spelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten