Welkom!

Op mijn blog vind je mijn evolutie,
ervaringen, indrukken, leuke ideeën... op muzisch vlak.

Misschien is dit ook een inspiratiebron voor
jou om muzisch aan de slag te gaan.

Veel plezier!



dinsdag 3 januari 2012

Muzisch rapport De Vlinderboom (Avermaat - Zele)

Op mijn stageschool hebben ze een apart rapport voor muzische opvoeding. Ze evalueren 5 van de 6 muzische domeinen, namelijk:
  • dramatisch spel ·
  • bewegingsexpressie Ó
  • beeldopvoeding "
  • muzikale opvoeding ¯
  • muzisch taalgebruik
De school gebruikt dezelfde symbolen als in het document dat we kregen van K. De Ruysscher. Naast elk muzisch domein kan de leerkracht een korte evaluatie neerpennen. De school werkt niet met cijfers, maar met:
  1. Dit is nog moeilijk.
  2. Ik ben op de goede weg.
  3. Dit gaat al aardig!
  4. Ik heb echt talent!
De leerkracht omcirkelt het meest passende zinnetje. Onderaan het rapport is er nog plaats voor extra feedback.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten