Welkom!

Op mijn blog vind je mijn evolutie,
ervaringen, indrukken, leuke ideeën... op muzisch vlak.

Misschien is dit ook een inspiratiebron voor
jou om muzisch aan de slag te gaan.

Veel plezier!



zondag 30 oktober 2011

Raf de raaf

Tijdens de stage in het eerste leerjaar gebruikte ik Raf, mijn bekpop. Ik stelde hem 's morgens in de kring voor aan de kinderen. Sommigen voelden zich al te groot om nog te praten tegen een pop, anderen gingen er helemaal in op. In het begin vond ik het niet gemakkelijk om via Raf te praten, maar het lukte steeds beter. Raf deed af en toe mee met rekenen (tellen met sprongen van 2), nieuwe woorden lezen en godsdienst. De leerlingen van het eerste en het tweede leerjaar ('s middags) vonden het tof dat Raf gedurende twee weken mee deed in de klas.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten